top of page

אורי בן שנה

כבר הרבה זמן (חודשיים ליותר דיוק) שאני רוצה לכתוב פוסט על יום הולדת שנה לאורי שלי אבל העובדה שאני אמא, עצמאית, אורי איתי בבית, בין חיסונים, מחלות ועוד בלת״מים רק עכשיו מצאתי זמן לשבת ולכתוב באופן מסודר על אחד הימים המרגשים בחיי.

את יום ההולדת של אורי אני מתכננת כבר המון זמן, חיכיתי והתרגשתי לקראת יום ההולדת הראשון שלו מאוד . לא שידעתי מה אני רוצה לעשות ואיך אבל ידעתי שאני רוצה שנציין את יום ההולדת באופן מיוחד שיהפוך למסורת . זו היתה שנה מלאה ברגעי אושר, שמחה, סיפוק, אתגרים, לילות ללא שינה. היו ימים טובים וגם כאלה פחות. שנה שלימדה אותי על סבלנות, נתינה, הכלה, אהבה ללא גבולות, שנה שבה למדתי להכיר את עצמי מחדש, שגיליתי בעצמי עוצמות של רגש. שנה שבה זכיתי לראות ולחוות את העולם דרך העיניים של אורי, למדתי להנות מהדברים הקטנים והפשוטים, שנה שבה הפכנו למשפחה, שנה שבה הלב שלי לא מפסיק להתרחב, שנה שאני אמא.

בחזרה לצילומים ;) מגיל 4 חודשים אני מתחילה לחשוב איזה צילומים אני אעשה לו? לא יכול להיות שלא אעשה לו סט מיוחד, כזה שמתאר את מי שהוא ומה שהוא עבורנו.

אורי, כשמו כן הוא. האור שלנו, הלב, שמאיר וממלא לנו את הלב בכל יום מחדש.

כמו בכל דבר אצלי, אני אוספת השראה בפינטרסט ובאינסטגרם ואט אט רוקמת את הרעיון.

הזר הוזמן 4 חודשים לפני, בחרתי באוברול תכלת מתוק (שבאופן מפתיע נקנה באליאקספרס והוא מושלם!), כסא האוכל שלו התאים בול לצילומים, הבלון שהיה כמו רעשן ענק וליווה אותנו עוד הרבה אחרי הצילומים והחלק שלקראתו הכי התרגשתי- העוגה. לא אפיתי בחיי אבל היה לי חשוב שאת העוגה אני אכין בעצמי. בחרתי מראש עוגה לא מסובכת מדיי כי ידעתי שכישורי האפייה שלי לא משהו אבל הפתעתי את עצמי לטובה.

אין לכם מושג כמה התרגשתי שהוצאתי את העוגה מהתנור ועוד יותר שהצלחתי לצפות אותה בקרם טעים בטירוף. מי שרוצה מתכון שתכתוב לי ואשלח לה. יום ההולדת התחיל בצורה פחות טובה שאורי נפל מהספה וקיבל מכה רצינית (והוריד לי 10 שנים מהחיים) אבל המשיך מעולה. חיכינו לשנת בוקר כדי לסדר ולארגן את כל הבית עבורו ושהוא התעורר הבאנו אותו לסלון שם חיכתה לו העוגה, בלונים ומתנות (צעצוע מעץ וספרים שהוא כל כך אוהב ומבטיחה להעלות בקרוב פוסט בנושא כי אני מקבלת המון בקשות) פתחנו ביחד את המתנות, שרנו שירים, שיחקנו עם הבלונים ואז עשינו מיני קייק סמאש. בהמשך היום לקחנו אותו לפינקניק בפארק והיה ממש כייף. משתפת אתכם בתמונות מאותו בוקר שעדיין מעלות בי חיוך ענק ומסט הצילומים שעשיתי לו בטבע וכמובן התמונה החודשית האחרונה.

תהנו, נשיקות.

צילומי תדמית

ארכיון

bottom of page